Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 22 de desembre del 2014

NOTA PER UN PADRÍ DESESPERAT. RAM DE FLORS


ESTIMADA, ET FAIG ENTREGA D’AQUEST RAM DE FLORS COM A SÍMBOL DE L’AMOR QUE ET PROFESA EL TEU ENAMORAT, DESITJO, SIGUI L’INICI D'UNA LLARGA I COMPLERTA VIDA PLENA DE FELICITAT I AMOR.

NO EM D’AMAGAR-NOS DE DIR QUE LA VIDA ÉS PLENA DE MALS TRANGOLS PERÒ L’AMOR QUE ES REFLEXA EN VOSALTRES US AJUDARÀ A PERDONAR-SE, L’UN A L’ALTRE, I SEGUIR AVANTÇANT SENSE PAUSES PER UN CAMÍ PLE DE BENAURANÇES.

NOMÉS EM RESTA QUE DESITJAR-TE QUE LA VOSTRA UNIÓ SIGUI PERDURABLE I SINCERA.

En el dia de l’amor etern.

Miquel Pujol Mur.