Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dissabte, 10 de desembre del 2016

PARAULES... BRUIXES.


Moltes bruixes i bruixots ens trobem a la vida, però no sempre porten escombra.

Són moments de sofriment i dolents de recordar.
Però el sol torna a néixer cada dia i com ell hem de renovar-nos.
No deixem que el nostre propi jo ens sepulti en la inòpia de l’esperit.

      Plou i fa sol!
                                   Les bruixes es pentinen
                                        Plou i fa sol!
                                     Em de renéixer de nou.
Miquel Pujol Mur.