Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dissabte, 25 de març del 2017

PARAULES...GALLARETS.

On sou gallarets? Que avui us he trobat a faltar.

Potser l’enyorança de joventut m’ha fet desitjar la vostra presència.

De gallaret, només un, he trobat en tornar.  

En passar per primer cop no t’he vist, segurament obcecat per les meves cabòries.
 
Com em recordo dels gallarets de pètals vermells que omplien de colors els camps i també la meva infància. 

També: rosella, babol, ababol o simplement en castellà: amapola. 

Miquel Pujol Mur.