Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dissabte, 3 de juny del 2017

PARAULES ... ELS NOUS CONFESSIONARIS.


Com molts dies durant l’any la necessitat pecuniària ha fet fallida a la meva butxaca. 

Aleshores he observat com altres penitents mortals esperaven a la vorera per confessar els seus pecats. 

Quina pot ser la resposta de la màquina? 

Si has pecat de supèrbia en les teves despeses, no hi haurà redempció per moltes oracions que facis per resoldre la teva mancança. 

Només si no has passat la línia vermella seràs redimit. 

 

Miquel Pujol Mur