Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimarts, 30 de gener del 2018

UNA NOTA SOSPITOSA

Aquest matí he trobat un sobre sota la porta del pis. L’he obert i dintre m’ha sortit una nota que diu: Estàs en perill!

Quina nota més estranya. Però a raó de què?

Jo sóc una bona persona. Senyor! Senyor! Doneu-me la vostra protecció.

Jo no he fet res de dolent. Serà un pertorbat que m’empentarà escales avall

O potser el veí de la mirada estràbica que m’ha fet una maledicció.

Quina por que m’agafa.

Les cames em tremolen. Les mans se’m belluguen sense destí.

Els ulls em ploren. Sento el cor bategar sense ritme.

Quin terror! I si per no mal pensar em suïcido, així tot acabaria de cop.

Sincerament les quimeres del no saber, del ignorar fan que el meu cervell és trasbalsi i em prenguí les ganes de viure.

Faré un esforç i procuraré no pensar en aquesta maleïda nota. Però, i si demà en torno a trobar una de semblant? Que faré.

Oblidar, sempre és millor oblidar, que pati contínuament.


Miquel Pujol Mur