Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dijous, 22 de març del 2018

BLEDES BULLIDES


Treball taller d’escriptura.
Ai! Em sento com una bleda bullida.

Però que dius noia. Tu de bleda no en tens res. Ets més dura que una pastanaga.

Pastanaga, jo? Tu no saps que el color vermell pastanaga en fa, fins i tot, al·lèrgia.

Doncs perdona és el color en que t’he vist sempre

Ja m’ho semblava que em miraves amb mals ulls. Observa, mira, les meves ulleres demacrades, del mateix color fosc de la bleda bullida. I les meves galtes, pansides com quan treus una bleda de l’olla.

Tu diràs el que vulguis però si ets bleda el teu tronc a de ser molt dur.

Però tu no saps el bones que són para la salut les mal anomenades bled...

Ja li preguntaré al teu home. Pobre Joan, l’altre dia l’escridassaves dreta, erecta, jo diria tesa com un rave.

No continuïs em faras plorar. No m’havia sentit mai tan avergonyida com amb aquestes desdenyoses paraules. Espiar-me quan parlo amb el meu marit.

Què? Ara si que et sents com una bleda. Elis, elis!!! 

Miquel Pujol Mur