Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 6 d’agost del 2018

TREBALL DE FRASES FETES

Exercici del taller d’escriptura

El Joan veu el Pere que camina com una fura camí del bar. Se’l mira i es diu a si mateix: això si que es venir com anell al dit.

Malgrat haver-hi més dies que llonganisses per davant, abans d’arribar l’estiu pensa: d’una vegada i per totes, amb aquest noi cal saber-se cordar les calces i escurar-li la cassola  perquè sinó la meva boda pot anar-se’n a can Pistracs.

¾     Pere! Pere!- Crida assegut al banc del parc.
¾     Què? Què? Tinc tard.

Veritablement: on no n’hi ha, no en raja. Reflexiona mentre belluga negativament el cap.
¾     Vine d’una punyetera vegada i escolta’m.
¾     Sí, sí, ja ho sé que tu vols confessar-me, el que diuen fer buidar el pap, perquè estimo la Carina. I tot perquè jo també li agrado. Tu vols fer córrer les tisores sobre la nostra relació i dir-me que no em convé. Que es molt alegre, que si ha tingut molts acompanyants, que si a tu també et cau bé. Que si tu ets millor per a ella. Que si ets un bon padrí i a més, ric. Doncs no, ves-te’n a fregir espàrrecs i deixa’m tranquil.  

Miquel Pujol Mur