Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 19 de setembre del 2018

1000

Aquesta crònica és breu només una nota celebrant haver arribat a les mil publicacions en aquest blog.

Sincerament, són més, ja què en certs períodes de temps vaig publicar en diferents apartats les fotografies de la M. Rosa,  i les paraules que havia en el meu pensament, però aquesta és una xifra que vull remarcar.

També vull sigui una mostra d’agraïment a tots vosaltres que en les vostres visites m’heu animat a seguir escrivint.

Espero continuar publicant, en la diversitat, per què malgrat el cervell té molt circuits mentals, alguns comencen a estar saturats i no voldria repetir els temes.

Més, la vida ens mostra sempre nous camins i només hem de tenir ganes de seguir-los.

Moltes gràcies a tots vosaltres, amics i seguidors.

Una abraçada forta i cordial.

Miquel Pujol Mur