Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 31 de juliol del 2020

PORTAL DE LA GALLARDA. CASTELLÓ D’EMPÚRIES.

ANTIGA PORTA D’ACCÉS A LA MURALLA.


“Llinda el meu hort, Portal de la Gallarda,
pont llevadís d’il·lusions perdudes.
Frisen les aigües d’onix ajagudes,
a l’hora minsa que el ponent s’atarda.”

De la pàgina web de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries
No trobo l’autor: Possiblement Carles Fages de Climent.

També en el mateix lloc un bon record d’un restaurant de força anomenada pel seu bon cuinar.

Text i recull dades: Miquel Pujol Mur.
Fotografia: m. Rosa Planell Grau