Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 9 d’agost del 2024

ENGRUNES DE TALLER D’ESCRIPTURA I

 Petits escrits que han quedat pendents de diferents tallers. Fa calor i aclapara els pensaments. 

MERCADET DE DISSABTE 

Camino dansant entremig de  la gent que passeja pel Mercadet del dissabte. No soc matèria, soc només un esperit vingut del no res. 

La meva il·lusió, és conèixer el tarannà de la gent, els seus goigs i els seus temors. 

Em detinc, observo les parades plenes de fruites i altres galindaines. Penso quanta riquesa, vers un altre món, ple de misèria. 

SANTUARI DE FALGARS 

Un lloc paradisíac. Un temple antic, curull d’anys i personalitat.  Una cova, com a refugi d’una verge trobada. 

Uns moments de joia viscuts, quan agafats de la mà, després de la dansa tradicional, fent rotllana ballàvem una sardana. 

Serra del Catllaràs, propera i, llunyana al mateix temps. Plena de racons inoblidables. 

Pau, silenci del bosc i una ombra on reposar i refrescar, l’ànima i el cos. 

Miquel Pujol Mur