Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 9 de setembre del 2015

HAIKÚS, MILLOR DIT INTENT D’HAIKÚS.


També en alguna ocasió m’han temptat per fer-me escriure haikús. De tot es fan provatures en un taller d’escriptura a veure si entre els participants algú mostra una mica de talent. No crec que aquest sigui el meu cas però com són escrits i els fills s’estimen siguin com siguin avui abuso de la vostra indulgència.  

 

Penja la rosa

en el jardí de l’amor

teu, meu, d’ambdós.

------

Només paraules

obren els sentiments

del nostre amor.

------

Tot és silenci

ni un desitjat soroll

remou l’ànima.

------

Sense notícies,

de l’interior del cor

brolla la pau.

 

Miquel Pujol Mur.