Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dijous, 5 de novembre del 2015

EN LA NIT (Relat negre)


Per fi he trobat la meva primera feina, he trobat un treball com a missatger. Com a prova m’han donat un paquet per entregar en una direcció i hora puntual, a 2/4 de vuit del vespre. 

La vella nau industrial em fa por per la seva foscor, però una llum llunyana il·lumina el seu final com una estrella apaivagada. Entro decidit a tot per poder aconseguir el necessari treball. Llavors la negror del local en rodeja completament. Malgrat la meva decisió, la por em fa deturar el pas i romandre quiet. De sobte una grossa i forta mà m’empeny per darrere llençant-me a terra com a un espantall a qui se li trenquen les cames. No he estat mai un xicot fort i el pes del seu cos em domina.  

Noto l’olor de la pols penetrant-me en les narius mentre la mà em prem fortament el cap a terra. L’altre mà del meu assaltador m’arrenca els pantalons i poc desprès noto que em vol penetrar, tot esquinçant-me per la seva pressió. Ploro i crido, implorant ajuda, però ningú m’escolta.  

Una sensació de malestar envaeix el meu estómac i amb  la boca arran de terra vomito barrejant-se al mateix temps amb les llàgrimes. el dolor i la vergonya. Mentrestant noto en la meva carn que ha consumat el seu intent i el seu moviment dins el meu cos em cremà. Torno a plorar i a cridar, però la meva indefensió vers l’individu és total. 

El seu plaer i el meu sofriment són inversemblants, contra més forts són els meus crits i els meus plors més assemblen satisfer el seu libidinós goig. M’ha girat i ara amb una mà masega les meves parts mentre amb l’altra, ampla i aspra, tapa la meva boca, mig ofegant-me, i també els meus ulls. Malgrat tot, reconec la seva fisonomia com la de l’home que m’ha ofert la feina.  

Intento defensar-me, tant com puc, però la seva força fan impossibles tots els meus intens de lliurar-me. No sé quina és la solució al meu intens sofriment. La meva ment vol implorar, el meu cos em demana cedir i satisfer els seus grollers desitjos i aleshores fugir.  

Però la seva força és molt superior a la meva debilitat. Amb una estrebada em retorna a la posició supina i altre cop vulnera novament la meva carn amb un moviment incessant. El meu feble cos, oprimit pel seu pes, premut a terra per la seva força, deixa de oferir resistència. Com un feble cadell, sóc un joguet a les seves intencions i sucumbeixo a la seva voluntat.  

Amb un fort gruny, finalitza el seu desig i vessa la seva infame llavor damunt meu. Penso que tot s’ha acabat i podré marxar, ferit en la ment i  el cos. Completament malmès, moral i físicament, però viu. 

Més aleshores noto com rodeja amb les seves mans el meu cap i amb un ràpid moviment trenca el meu coll. Només sento el crec de les meves vertebres i un abandó total dels meus sentits. Els meus ulls entren en un túnel negre i oblido tot el meu anterior passat i el malèfic darrer instant. 

Miquel Pujol Mur.