Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dijous, 13 de juliol del 2017

ROSES VERMELLES

En el bar un home espera assegut en una taula col·locada en un racó de l’establiment. A la cadira del seu costat hi ha un ram de roses vermelles.  

Poc després s’obre la porta i entra una dona aproximadament de la mateixa edat. Són joves tots dos. Ella quasi sense asseure’s li diu a l’home.
¾     Saps què, Joan? M’he trobat al Pere i sense donar-me ni temps a saludar-lo m’ha donat un paper i ha fugit carrer enllà sense parar.
¾     Un paper? Què diu?
¾     Poca cosa: t’estimo.
¾     T’estimo li dius poca cosa- exclama enrabiat l’home.
¾     Però Joan només me l’ha donat i ha fugit. Si fugit com si el perseguissin els gossos o la Guàrdia Civil.
¾     Serà mal parit. Mira el ram que et porto. Irene pel teu amor en fa mal l’aire ... el cor i el barret.
¾     Joan! De veritat aquestes roses volen dir tant. 

Miquel Pujol Mur