Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dijous, 24 d’agost del 2017

LA INSPIRACIÓ D’UNES FRASES

Per despertar-nos del ensopiment matutí la professora ens va dictar aquestes frases.  

Segarra: Aleshores, sense donar-me ni temps de respirar em va donar un paper.
Lorca: Pel teu amor en fa mal l’aire ... el cor i el barret. 

Llavors la inspiració va portar-me a escriure el següent: 

La noia i el noi és trobem en un parc i s’asseuen en un banc. Aleshores el noi posant-se de genolls li parla així amb veu amorosa.
¾     Irene, he quedat sense aire ofegat pels sentiments. El meu cor batega com una bomba d’aigua amb les aletes trencades. El meu barret i amb ell el meu poc seny l’he perdut al veure’t acudir a la nostra cita.
¾     Oh, Joan estimat! Quines coses més boniques que em dius.
¾     Mira estimada, estic caigut de genolls davant teu. Els meus ulls ploren pensant que em pugis negar el teu amor. Si ens dius sí la meva felicitat serà eterna.
¾     Amb aquestes apassionades paraules només puc donar-te una resposta. Però Joan de la meva vida, abans vull fer-te una pregunta. 
¾     Digues amor meu! Mai et podria negar cap resposta.
¾     Tens casa i cotxe pagat per anar a viure? 

El final queda a la vostra opinió. 

Miquel Pujol Mur