Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 7 de novembre del 2018

DONES I MÚSICA EN UN VESPRE ANDALÚS II


Estava cansada després d’un dia de treball muntant l’exposició. El meu cos em demanava repòs, i aprofitant la caiguda de la tarda, aquella hora quan s’amaga el sol i la calor es dissipa a la caiguda de la nit. La temperatura compensava la xafogor del dia. Bé, vaig anar a la plaça principal i em vaig asseure en una tauleta un xic apartada del centre. Les noies, unes jovenetes tocaven una música amable, apta per reposar del treball diari. Aquella música que fa que els ulls es tanquin per escoltar i gaudir els sons.

El meu cos respirava la música i com si fos una sensació particular jo gaudia  al seu compàs. Un moment admirable de sentir-me a mi mateixa. Aleshores la vaig veure en una taula propera; estava sola. Pels estoigs del seu voltant vaig entendre que era companya de les que tocaven.

Una noia més, vaig dir-me. Vaig voler apartar la mirada,  però tot va ser en va. Em sentia atreta per aquella cara. No sé quina era la raó. No havia sentit mai cap interès per persones del meu sexe. Finalment avergonyida i fent un enorme esforç vaig apartar la mirada i vaig tancar els ulls.

Va ser pitjor. La meva ment la tornava a veure, ara en trenta mil lascives posicions. Fent-nos petons, acaronant-nos, mullant-nos de la nostra saliva. El meu cos dansava ple de sensacions. Jo mateixa vaig notar la proximitat del que no havia notat mai amb cap home. Vaig tancar fortament els ulls per fugir dels meus pensaments. No podia, una i altra vegada ens veia retratades en posicions plaents. Vaig creuar fortament les cames i llavors el meu cos va notar el plaer més suprem.

Adelerada vaig intentar dissimular el meu intens sentir. Vaig romandre amb el ulls tancats.  Mes en obrir-los, com portat per un poderós imant, el meu esguard va dirigir-se cap el seu lloc.  Vaig admirar el seu coll, el seus incipients pits, els seus llavis que tremolaven com ara els meus, els moviments del seu cap i sobretot els seus ulls que em miraven amb delit. Vaig saber que el que jo havia sentit havia esclatat també dins seu.

No sabia què fer, la sentia propera, però havia de fer algun moviment, tal vegada, no ho sé, potser moure’m, fer un gest. Notava els seus ulls fixos en els ,meus, em semblava que imploraven la meva proximitat, la meva complicitat. Però podia ser veritat el que em passava? El meu cervell em recomanava inacció.

El meu cos era incontenible de sensacions, totes, totes, es movien dins meu: acceptació i refús, com a contradictòries. Després, fàstic per unes relacions que desconeixia, qui era ella, què creia jo de tot allò. Fins i tot, repulsió, per la raó que aquell sentiment sempre m’havien ensenyat era prohibit. Tots el anys de l’educació inculcada feien el seu pes dins les meves idees.

Els seus ulls blavosos em miraven sense dissimular cap sentiment. Jo, m’ofegava, m’endinsava en onatges tempestuosos. El cap no volia. El cor, si el cor pensa, m’obligava a anar endavant. Finalment fent cas omís al cap vaig aixecar-me, vaig caminar com una somnàmbula, em vaig apropar i vaig posar la meva mà damunt la seva espatlla nua.

Sentir la seva pell entresuada, freda, com si després del sentir l’orgasme el seu cos s’hagués parat, va produir-me un calfred. Ella no va fer cap esgarip ni cap gest estrany, simplement va aixecar-se, va donar-me la mà i va seguir-me. A pesar de la seva jovenesa, vint anys, feia temps que havia acceptat la seva inclinació sexual.

Fa cinc anys que vivim juntes. He admès la meva homosexualitat, això que anomenen lesbianisme en les dones. Han estat els millors anys de la meva vida. Mai havia pensat que la meva vida podia ser tan densa, tan vívida, tan meva com amb la Laura.

Els meus pares han comprès i han volgut entendre la meva situació. La Laura, els ha conquistat i veure la meva felicitat també.

Miquel Pujol Mur