Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 29 de setembre del 2021

HORÒSCOP

 Avui la professora ens ha manat un treball especial: Fer les prediccions com si fóssim un diari. Però aquesta vegada he decidit fer-ho a la inversa del que ens han ensenyat sempre. Allò de salut, amor i diners. Doncs no, primer parlarem de la “pela”, com es diu vulgarment. 

1a. Predicció. Diners

Avui més val que no agafis el cotxe.  Sí, ja sé que és el que més desitges. Però l’astre ascendent del teu horòscop zodiacal em comunica que et farà tenir una enrabiada d’aquelles que ens marquen tota la vida. Avui rebentaràs la roda amb una pedra. Com no portes roda de recanvi, mentre esperes, et desesperes i et desesperen, et quedaràs sense dinar. Hauràs d’anar a la Xina. Sí, avui arròs i fideus. (Basada en un fet real) 

2a. Predicció. Salud

De l’enrabiada, el cor et bategarà mes fort. Sentiràs una opressió molt forta al pit. Però no et preocupis d’aquesta no et moriràs. Vindran altres de més grosses. Pren força píndoles. 

3a. Predicció: Amor

Què és l’amor? Allò que et fa tremolar les cames. Encara més! Saps què? Ja t’ho he dit abans, quedat a casa i mira la tele. 

Miquel Pujol Mur