Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 18 de setembre del 2024

ENGRUNES DE TALLER D’ESCRIPTURA IV

 

ESPERAR, SEMPRE ESPERANT

Estic esperant escoltar el so del telèfon. No sé si serà una bona notícia o, tal vegada, una de dolenta. Tant em fa, ni bones ni dolentes acabaran el meu patiment. Què espero, ara? Res! La meva sentència està marcada en els fulls del calendari. Però la data, encara no està establerta. Però sé, que un o altre dia em serà assignada. Per qui? Ignoro quina autoritat establirà el moment  i, el meu sofrir dins de la vida haurà finit.

Finir és una paraula concreta? És real aquesta paraula? O més que res és una paraula que ens ensenyen en el moment de néixer. Tot ésser humà lluirà un instant, potser uns anys i, finirà. Com una estrella fugaç en el cel de la vida. Aleshores, el seu cos s’alleugerirà del pes de la consciència i, també descansarà.

Tant pesa la consciència? Què que fa que caminem capcots, gran part de la nostra vida? Qui és que no té res per penedir-se, cap petit pecat ni cap furt, malgrat sigui un llapis d’un company.

Espero, però el telèfon roman callat, potser no ha arribat la meva hora.

Miquel Pujol Mur