Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 26 de novembre del 2014

PROVA D’ESCRIPTURA CREATIVA DAVANT UNA IMATGE RÀPIDA.

Aquest conjunt tan estrafolari em posa frisós. Essent sincer la composició dels colors és lleugera com si la creadora que l’ha realitzat fos un treballadora de clara i elegant percepció.  

Una persona estudiosa en tot moment del profund abisme de la naturalesa humana amb un toc lleuger de realitat. Com un quadre de qui sap? Tal cop ara està de moda parlar de Kandinski.
 
Ara hi ha dues coses que trenquen el conjunt, una li dóna un aire d’actualitat, el diari. L’altre, del què no entenc la seva presència, és el peix gris de boca oberta. Potser enllaça amb la profunditat del pensament comparant-lo amb el profund és el mar. 

Malgrat tot, he pensat que el realisme metafísic, observat frontalment, al mirar el quadre des de l’altre cantó de taula difereix totalment.  

Miquel Pujol Mur.