Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 29 de maig del 2015

MOSTRES DEL PASSAT. ANIM2.

Després de la visita i el coneixement de l'obra del pintor Lluís Casabella i Vehils fèiem una volta per la sala annexa d’Anim2.  
 

Els nostres ulls quedàvem enamorats per l’exposició de d’eines, utensilis, revistes i trenta mil coses que ens recordàvem la nostra joventut.
 

Mostrem en les fotografies de la M. Rosa un sortit d’elements que ens cridaren l’atenció.
 

Malgrat tot la tristesa envaí el meu pensament, tant anys han passat des de que ho fèiem servir, aleshores vaig adonar-me amb pesar que també formo part de la generació del segle passat.
 

Però no em vaig deprimir per què els records també formen són part de les coses boniques a recordar.
 

La infantesa, la joventut i la maduresa són un complement obligat de l’aprenentatge a la vida. 
 
 
Més val que hagin records d'antuvi a haver-los oblidat.
 
Miquel Pujol Mur.
Fotografia: M. Rosa Planell Grau.