Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 7 d’agost del 2019

ALANGE: BADAJOZ. TERMES i BALNEARI


Baixàvem per l’autovia que uneix Mèrida i Sevilla quan un cartell ens va cridar l’atenció. Deia simplement “Alange. Termes romanes”. Vam decidir visitar-les. Pocs dies després hi feien cap. La visita ens ha deixat un agradable record.
·  El balneari, el parc i les termes romanes. Bé, en les termes les instal·lacions, ben cuidades, s’hi barregen l’antic i el modern. Però en el seu entorn llueix la verdor d’un oasi.
·  El poble net i les cases pintades del blanc color habitual a les terres andaluses.
·     Em deixava una cosa molt important; una oficina de turisme amb persones molt amables i oberta que ens va donar forces explicacions.

Miquel Pujol Mur
Fotografia: M. Rosa Planell Grau