Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 27 de gener del 2021

FRASES COM INICI RELAT CREATIU

 “Dins l’oci immens de la tarda”

Et contemplo dolça nina dels meus pensaments enamorats

Tu sempre has estat la part essencial de la meva existència.

Com un somni constant, mai no et vull deixar dins l’oblit del passat.

 

“Sabates de pell o tosques espardenyes”

Tant em fan les unes com les altres, mentre calcin els teus peus alats.

Airosa nimfa ets amb les primeres o, alegre dansaire amb les segones

No és el calçat el que importa, ets tu, formosa entre les formoses

 

“Tinc una pedreta blanca”

No solament una de blanca, sinó moltes i de mil colors, com les espurnes de llum que brillen en els teus ulls.

Si la pedreta blanca és senyal de reconeixement del meu amor, i la teva aquiescència,  el món per a mi es un prat primaveral curull de flors.

Pedres blanques, pedres grises, pedres negres, són el cúmul de la meva estimació, ja que en la vida no tot és del mateix color.

 

“L’engruna de la tristesa”

Quin pot ser el resum d’unes paraules que ens parlen de tristesa, sinó la teva absència.

Aïllo l’engruna, de la tristesa, perquè admirant la teva perfecció no existeix aquesta darrera paraula.

Una engruna de tristesa omple el meu cor. Aquest inici d’engruna és  el principi de la meva enyorança.

 

“Però aquest és el preu del que és profund”

Però sí, la tristesa és el car preu a pagar pel meu profund amor.

Com més profund és el meu estimar, més a prop noto la teva presència.

L’amor no té preu, és la companya eterna que ens fa estimar.

 

“Suau plovia sobre el bosc tendríssim”

La fina pluja i una aroma virginal omple els racons del nostre Edèn particular.

Cau la pluja, suau, fina, excitant,  com tendra catifa pel teu cos adorat.

Entre plugim, boirines suaus i perfum de flors et segueixo en el teu joc d’enamorats.

 

Collons! Tantes paraules enamorades i tendres m’han produït mal de cap.

Miquel Pujol Mur