Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 6 d’octubre del 2021

FENT CAMÍ DE VELL A JOVE

 La veritat és que el món és horrorós. Mai m’havia trobat un lloc tan calorós. Clar, és que soc un home de quasi noranta anys, acabat de néixer. 

Llegint el diari i observo la data. Caram! Sí se m’acosta el dia d’anar a treballar. Sí que m’ha passat de pressa el temps de la vellesa. Ara que ben pensat m’alegra per que la propera estació serà ja més sexual que aquesta de vellet. Aviat la seixantena, desprès la cinquantena i després ... 

Oh, la, la!!! Només em mancarà una jove ben eixerida. El tema intel·lectual ja ho pensaré més tard. Mira que en soc d’estúpid però parlar ara d’estudiar  quan puc aprofitar encara la etapa anterior. Tot vindrà però, lentament. Les coses bones només passen una vegada a la vida. 

La meva ment em diu que en pari una mica, que vaig amb massa  frissança  en els pensaments lascius, que sigui pur i no em deixi portar per certes idees. 

El cervell encara clar per la edat camina com si vulgues arribar massa aviat.

Poc després tal vegada em veure jugant a boles. Si la memòria retrospectiva no em falla, tal vegada només una predicció serè hàbil, però no sé a quin joc a aquest o l’anterior.

Para noi! Que tots aquests pensaments poden ser falsos  com falsa és tota aquesta història. 

I sí fossis positiu i esperes, poc a poc, anar-te rejovenint per trobar el camí i cada parany  en el moment oportú. No fer-te cabòries abans de temps. 

Vull ser optimista, de bufetades ja en rebre fins que torni a la mare per veure’ns cara a cara. Ai, senyor tornar a assaborir les farinetes amb llet i especiades amb vainilla. 

Miquel Pujol Mur