Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 9 d’octubre del 2015

HAIKÚS.

El treball establia que mitjançant una fotografia o dibuix escriure un micro-relat. Ja posats vaig intentar fer un haikús, malgrat no siguin perfectes, aprofitant les mateixes imatges.



Les onades salten
amb joia i amb molta força
damunt la platja.
 
 
 
 
Sento el desig
dels nostres joves cossos
mostren l’amor.

 
 

 
Foscúria d’arbres
branques nuoses com braços
prenen la vida.
 
 
Miquel Pujol Mur.