Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 7 d’octubre del 2015

MICRO- RELATS.

El treball establia que mitjançant una fotografia o dibuix escriure un micro-relat. Aquesta va ser la forma que ho vaig entendre. 


 

Les onades baten amb força la costa i el meu pensament allunyat recorda la nostra antiga història. Jovenesa, platja i sol omplen la meva mirada.
 
 


Et sentia al meu costat i el teu perfum envaïa el meu enteniment portat per la força del desig. Tothom admirava el nostre amor sense que nosaltres fossin capaços de notar-ho. 
 

 

Els grans arbres estenen les branques formant un túnel on jo corro amb el cor desbocat de temor. Aquella forma estranya omple de por la meva ànima i el meu cor no respon al meu esforç. Finalment caic a terra. 
 
Miquel Pujol Mur.