Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimarts, 30 d’octubre del 2012

EL PROGRAMA DE CINEMA.


El xicot davant la finestra parla amb la taquillera i compra dues localitats per veure una pel·lícula triada anteriorment per internet. 
La noia mentrestant folleja un programa que ha pres de l’expositor situat a la lleixa. Ràpidament mira les pel·lícules i veu una interpretada pel seu actor predilecte el Jhon TresD. Caram- pensa- d’aquesta no m’ha parlat quan hem elegit que veníem a veure. 

El xicot ja acabada la compra de les entrades es dirigeix a la noia dient-li.

¾    Mira ja tinc les entrades. Ara comprem les begudes i les crispetes.
¾    Escolta- diu la noia- no m’has dit que feien una del Jhon TresD.
¾    Va aquell guaperes, si no sap ni parlar.
¾    Tot el què tu vulguis, però jo el trobo guapo i bon actor.
¾    Guapo dius si fa una cara de peix mort.
¾    Què dius! Tu que no entens d’homes. A totes les meves amigues els hi xifla.
¾    Però no veus en les seves poses que és marieta! Anem a veure la Silvana Z.
¾    A veure la Silvana Z, però no havíem quedat que veuríem “El barco del món sense fi”.
¾    No hi ha entrades.
¾    I m’ho dius ara! Jo no vull veure a la recautxutada Silvana Z.
¾    Però si treballa molt bé.
¾    Ets un pocasolta! Treballar no sé que treballa, més tu i els teus amics només li mireu els llavis plens de silicona, les ... callo el nom operades fins... i les cuixes amb aquelles faldilles tan curtes.
¾    Home, no em diràs que està malament!  
¾    Ni bé ni malament. Vull veure el Jhon TresD.
¾    M’ha dit la taquillera que tampoc hi ha entrades. Ja vindrem un altre dia.
¾    Sí, quan no la facin.
¾    Si dura tan poc és que no val la pena.
¾    Però les cuixes de la Silvana, sí... 

Amb una estirada li pren les entrades i tota decidida parla amb la taquillera que li canvia per unes altres. Quan passa pel costat del xicot l’hi fa entrega d’una i li diu:
¾    Si vols venir amb mi aquí tens l’entrada, sinó que te la canviï la teva amigueta la taquillera.

El xicot tot moix segueix els passos de la noia, mentre es diu: Demà vindré amb la colla veure la pel·lícula de la Silvana Z.

Val la pena continuar una relació que comença així. Té un bon futur?

Miquel Pujol Mur.