Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 18 de novembre del 2019

ESTANY DE SANT MAURICI. AIGÜESTORTES. PALLARS SOBIRÀ



Un raig d’aigua brolla a la font de la muntanya.

L'estany, al seus peus reclama, impacient, aquesta aigua i la de mil fons més per omplir el seu jaç.

Amb alegria, pura i neta, pica damunt la pedra i fa milions d'esquitxos.

Les meves botes és mullen de petites estrelles lluents.

La meva boca s’omple d’aigua freda i pura de muntanya.

La seva fredor degota lentament dins meu.

En acabar un sospir se m’escapa lentament.

La font, el llac, les muntanyes i un cel blau amb lleugers núvols blancs donen satisfacció a la meva ment.

Sant Maurici omple, per una llarga estona, el meu pensament.

Ara et recordo amb enyor, i el cor em diu, potser has arribat massa tard per conèixer-ho tot.


Miquel Pujol Mur
Fotografia: M. Rosa Planell Grau