Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 25 de novembre del 2019

L’HERÈNCIA III

3.- INTERLUDI

Aquesta parella acabarà malament. La Marta i l’Oriol abans arribaven alegres, a l’oficina. Feia goig veure’ls contents i entremaliats com gínjols. Ara entren amb les ulleres de sol posades i no se les treuen ni per dinar a la cafeteria. Casualment he coincidit amb ella al lavabo, té la cara demacrada  i fa unes ulleres fosques i negres, que quasi no se li veu el blanc dels ulls. Li he preguntat:
¾     Estàs bé?
¾     Sí, Isabel. - m’ha contestat amb veu inaudible.
¾     Se’t veu més prima.- M’he interessat, ja que són dos bons amics a qui aprecio.- I el llibre com va?

La seva mirada m’ha travessat com si em vulgues fer desaparèixer. Finalment m’ha dit:
¾     Fem molt exercici. Adéu.

Continuarà ...

Miquel Pujol Mur