Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 18 de febrer del 2022

DIARI DE LA LAURA II

 Però, la veritat és que en compte d’estudiar, repicava també altres coses més intimes del campaner i del capellà de torn. 

Va tornar a casa, però aquesta ocasió la mare va ser molt clara.

¾    Laura- Va li va dir. – busca’t amb qui casar-te i marxa aviat de casa. No vull perdre el Pere. Ets una bruixeta massa encantadora. 

Aquest Pere, era el seu nou, diguem-li marit. Quin home! Un xic més jove que la mare però, una espècie de gall, sempre a punt. La comprenc. Un gall i dues gallines, en el mateix corral pinta molt malament. I més, si una és ja veterana i l’altra una tendra  però, experimentada “polleta”. 

Va anar a viure amb una amiga, va continuar estudiant i va començar a treballar en un gabinet d’advocats. Al pocs dies, va lligar amb un jove força atractiu i força prometedor de la feina. Poc després de les primeres paraules, ja sabeu com va tot això, una sortida, una mica de beguda i, quin lloc pot ser el millor per acabar la festa, que un bon llit i, tot el que segueix a continuació. Caram!! Si el capellà i campaner em sabia, aquest era una enciclopèdia completa. 

No ho he d’explicar, veritat, ja sou força grans per saber el que va passar. Eh! Al poc temps ens vam casar. 

Fins un dia que el meu home em va dir:

¾    Saps Laura, hi ha una plaça lliure de cap de secció en el sector borsari. Podria ser nostra.- Aquest nostra-meva em va alertar força. Qué volia dir ... Però ell va continuar sense deixar-me acabar de pensar: He parlat amb el cap major i m’ha dit que tinc bones perspectives per aconseguir la plaça, només que em manca una petita empenta.

¾    A sí?- vaig inquirir.

¾    Sí! Em va començar a parlar de que ets molt bonica i, sensual. Que tens un cos meravellós i, molt ben format. De que m’ho dec passar molt bé. Que un, no ha de ser egoista i, que si vull tenir un bon càrrec, segurament compartint els teus favors, seria molt més fàcil.

¾    Què li vas respondre?- vaig preguntar tota encuriosida, però també ja un xic excitada. Sabia de sobres, com finalitzaria l’argumentació

¾    Mira em quedat que et portaré al seu apartament i, marxaré. Quan acabeu em fas una trucada i et vindré a buscar. Després, ja tot estarà  arreglat, nou càrrec, més diners i unes bones vacances. Tampoc, he estat el teu primer home i, no hem de ser tan primmirats. És un home força agradable. 

Continuarà ... 

Miquel Pujol Mur