Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimarts, 14 de maig del 2013

EL RETORN DEL COMTE ARNAU

PRÒLEG.

Fa temps vaig escriure aquesta història inspirant-me en la llegenda del comte Arnau.

Com els humans per realitzar-nos diuen hem de passar per les fases de plantar un arbre, tenir fills i escriure un llibre aquest relats mal escrits volen complir aquesta darrera missió.

Dispenseu el que llegiu aquestes lletres, ja què malgrat la qualitat dels meus escrits i la seva sintaxi és fàcilment superable, és una pobre aportació a què el nostre idioma continuï viu, essent parlat, escrit i conegut a tot arreu.

Donem fe de l'existència del nostre idioma.

Miquel.