Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 5 de novembre del 2021

VALL D’ORDESA. SOBRARB. OSCA

Durant molts anys vaig guardar el desig de visitar el Sobrarb. Segurament la causa era una persona, molt respectable, que sempre em parlava enamorat de la seva terra. No devien ser anys fàcils, quan ell hi va créixer i viure però, el record del seu lloc de naixença era viu en el seu cor. Han passat forces anys i, ja no hi és en aquest món. Ara, quan els anys em pesen i les forces em comencen a mancar, he volgut fer un humil tribut a la seva memòria. Gràcies Ramon!

La nostra visita a la vall d’Ordesa ens va deixar també, enamorats dels seus paisatges d’alta muntanya i vull exposar a les vostres mirades unes fotografies, com a record dels paratges i també de la tardor amb els canviants colors de la vegetació.








Miquel Pujol Mur

Fotografia: M. Rosa Planell Grau