Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 18 de febrer del 2019

AUTOESTOP IV. QUIN DIA DE FRED II

De tant en tant, escolto notícies de noies vilment assassinades, com vaig estar a punt de ser jo mateixa aquella nit. Ningú el persegueix. Ja em va dir el comissari, que era un personatge molt important.

Una ràbia incontenible m’encén, noto el fel pujar-me coll amunt. Les meves mans neguitoses ho llencen tot a terra. Finalment he pres una determinació: Acabaré amb l’infecte cuc assassí.

He tornat a la platja. M’he girat d’esquena a la mar. No he volgut que res em fes penedir de les meves intencions. He trobat una habitació en un hotel. M’he vestit a consciència. Més espectacular que abans. El meu ostracisme no m’ha fet perdre encants. Ho reconec. Mini-mini, res de pantis, no vull amagar la pell. Tacons alts, una brusa d’obertura escandalosa. M’he tenyit de rossa i m’he pintat espectacularment.

He aparcat el cotxe. Ara en tinc, de cotxe. Molt a prop  d’on em va recollir, i he començat a caminar cap a la “disco”. Els meus malucs, es mouen expressament per cridar l’atenció. Han passat diferents cotxes carregats de gent. Uns, amb família que torna d’un dia de cap de setmana. Altres de jovent de festa. He escoltat més d’un xiulet admiratiu. Però tot això, no és del meu interès. Jo busco una presa determinada.

Ha passat un cotxe i s’ha deturat a pocs metres. Aquest és que jo esperava.

La mateixa sotana i el mateix somriure beatífic. Tot ha estat com un playback de l’anterior situació. S’ha deturat, per treure’s la sotana. Que absurda que és la vida. Hem repetit les mateixes paraules i les mateixes accions de fa dos anys. Com si fos l’argument d’un drama pre-escrit. Però aquesta cop no m’he esperat gens. Quan he vist el seus coneguts moviments, he tret de la bossa la navalla que havia comprat i d’un precís cop he acabat amb la seva vida. La sang, li surt del coll com la d’un cabrit acabat de degollar.

He conduit el cotxe fins a un penya-segat i acompanyant-lo d’una empenta l’he fet estimbar. He tornat, mig d’amagat, al meu. No volia que la sang em delates. M’he canviat ràpidament i he marxat al meu poble de muntanya. 

Ara sóc a la dutxa, traient-me la sang que m’embruta les mans, la cara i el cos. Un regalim, de aigua sanguinolenta, fa un camí des dels meus peus fins el forat de desguàs. La cruel cremor de l’animal que em menjava per dins a desaparegut. Però la substitueix una nova sensació, ara de buidor interior. Una vegada feta la venjança, freda venjança, en què m'he convertit. Què sóc jo!?

Continuarà ...

Miquel Pujol Mur