Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 4 de febrer del 2019

CONSELLS


Quan era jove, rebia consells de tothom. Pare, mare, tiets, professors, tots, tots, em donaven consells. Jo, obedient, els acceptava. Molts eren recomanacions per viure el millor possible.

Anys després, ja amb certa experiència de la vida, vaig començar a donar-ne als fills, als companys més joves i a la gent jove que voltava el meu entorn.

Ara ja vell, quan he acumulat tantes coses a la meva memòria. Ara quan estic immers i ple de sapiència aconselladora, ara en contesten: Això és cosa antiga, està molt retardat.

Aleshores, què puc pensar? Que he perdut el temps tots aquests anys i els meus consells són tan vells com jo.

Tempus fugit! Tot canvia a la vida.

Miquel Pujol Mur