Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimecres, 24 d’abril del 2019

MUNTANYA VERS PATINET

Taller d’escriptura ràpida.

Aquest matí verdaderament m’he cansat. El camí era suau, no puc dir que la pujada hagi estat gaire forta. Mes sincerament el pes, no solament el pes dels quilos, d’aquests déu n'hi do, sé que em sobren uns quants. No d’aquests no vull parlar-ne. Jo vull dir, del pes dels anys acumulat damunt de cadascuna de les meves cames.

He aconseguit l’objectiu, arribar al cim de la muntanya de la il·lusió. D’una il·lusió marcada pel pensament. Aquest, malgrat els anys, continua essent jove, o s’ho pensa.

Quan davallava per la pista m’ha passat lleuger com una daina un jove muntat en un patinet. Altra il·lusió això de les daines, poques m’escoltarien malgrat el pensament jove. Ai, frena’t que les il·lusions generen posteriorment desil·lusions.

Deia, ha davallat un noi muntat en un patinet. Àgil com un corser enamorat. Ara això de l’enamorat d’on m’ha sortit de la ment, del cervell o del pensament. Qualsevol d’ells pot ser el culpable.

Allunyem estranyes filosofies. Reflexionem, prenem amb força els bastons per aguantar l’equilibri  i poc a poc arribaren a port.

Miquel Pujol Mur