Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dilluns, 29 d’abril del 2019

LA GRAN ARTISTA I LES PAPALLONES I


"Les papallones ens fan recordar que en la vida tot es transforma"

Aquesta frase que parla de les papallones en serveix per emmarcar la història de la meva existència. Sempre des de petita m’han agradat les papallones, sobretot perseguir-les pels camps i prats del meu país natal. Amb la meva àvia les guardàvem en petites gàbies transparents i observaven com ràpidament es morien. Em deia l’àvia que la seva vida és curta, però els seus múltiples colors alegren les nostres mirades. Aleshores, les més boniques, les guardàvem dins d’unes làmines per a papallones. Però ja no era el mateix, malgrat conservessin els colors, la manca de vida feia que només semblessin guardades en un taüt formós. Sempre, damunt el paper, hi quedava un polsim de colors esvaïts.

Poc temps van durar les meves estades amb l’àvia. La meva mare va opinar que una noia tan bonica com jo, no podia quedar-se en un poble perdut de les muntanyes. Va portar-me a viure amb ella i el seu “novio”, a la capital. Aquí, la meva vida va iniciar la seva primera gran transformació.

De veritat, he de reconèixer que a la meva edat jo era una noieta molt bonica i desenvolupada físicament. Al mateix temps delicada com una flor, però amb cara d’entremaliada. La mare va opinar, amb la aquiescència interessada de la seva parella, que m’havia de introduir en el món de la publicitat. Vam començar a visitar fotògrafs per fer-me  un àlbum de presentació per a càsting. Vam pujar i baixar escales, fer antesales, mil cansades proves i, finalment vaig fer tota una sèrie d’anuncis publicitaris.

Una vegada ja més gran, (devia tenir uns, no arribava als quinze anys) la mare va acompanyar-me fins la porta d’un despatx i va dir-me. Per aconseguir la fama, (n’havien parlat moltes vegades de l’èxit) s’han de fer alguns petits sacrificis, no del tot morals, ni legals. Com que ja ets gran suposo que sabràs comportar-te i fer el que et diguin.

Va obrir la porta i donant-me una lleugera empenta, va fer-me entrar i va tancar. Dins de la sala havia un home i una dona que amb diverses excuses van anar despullant-me fins a deixar-me ben nua. Aleshores, els dos, van mostrar-me totes les possibles posicions de practicar sexe en trio. Aquesta va ser la meva primera gran experiència sexual. No l’única, després van seguir-ne moltes més i més complicades. Però aquella, la primera, va ser com arrancar la crisàlide del seu innocent son i encara amb les ales trèmules, llançar-la al món.

Al sortir avergonyida pel que m’havia succeït vaig voler comentar-lo amb la mare. Em va respondre que a la vida, com a les autopistes, sempre s’ha de pagar un peatge. Vaig recordar-me de l’àvia i les papallones. Sí, és veritat, la crua realitat d’aquest món ens transforma.

Donant voltes i voltes, visitant despatxos i luxoses habitacions d’hotel, vaig aconseguir els primers papers en el món del cinema. La meva experiència sexual em va fer dura, ja era sàvia al màxim, del món carnal. Havia après a aconseguir el màxim plaer meu i del “partenaire” ocasional. Ja farta de la mare, i les seves recomanacions me’n vaig desempallegar. Amb el temps vaig saber que vivia sola, va perdre el “novio” al no poder remenar cap dels meus diners. Per guanyar-se la vida reomplia els prestatges en un supermercat.

Continuarà ...

Miquel Pujol Mur