Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dimarts, 4 de juny del 2019

ELS DOS GERMANS I EL PRIMER AMOR


TALLER D’ESCRIPTURA RÀPIDA

Avui he trobat un paper a la bústia. Un simple paper perfumat amb una  taca blava. El perfum m’ha recordat a la Maria i la taca, els meus ulls potser són enganyats per l’efluvi de l’aroma, els seus llavis vermells.

L’he ensenyat a la meva germana gran que quan ha escoltat la meva versió enamorada no ha pogut per menys que donar-me un calbot.
¾     És en les notes del col·legi has de pensar i en estudiar més. Els pares els tens molt enfadats. Mare meva, que un nen de nou anys pensi en aquestes coses. No veus, a més, que la taca és blava.
¾     Això passa per què tu Neus no lligues amb ningú . Prou que et veia ximpleta rere el Narcís.
¾     El Narcís dius? Tu vas mig begut. No t’adonés que aquell nano és un xitxarel·lo.
¾     Sí! Sí! Per què ara surt amb l’Àngels, la teva amiga. Jo ja et veia a la cantonada esperant quan sortís per ensopegar-t’hi per casualitat, eh! I són blaus la taca dels llavis és perquè l’espectre marcat en cert paper produeix una inversió. M’ho va explicar el professor de química.
¾     Ja veig que aprens el que t’interessa. Això de la mossa, res de res.
¾     Sap que germaneta, tu no veus un pam més lluny del teu nas. T’has fixat amb el germà de la Maria. És un xicot força eixerit. Si vols te’l presento i així podrem sortir junts.
¾     Que aviat comencés. Bé, me’l presentes i em parlem.


Miquel Pujol Mur