Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 25 de març del 2022

EDITH PIAF

Con un ocell de negra vestimenta, com una alosa de fosc plomatge, s’exposa tímidament, davant d’un públic que l’adora. Aquell petit embolcall humà, eleva a les oïdes de tots, una veu tremolosa, com petita i breu és la seva figura.

La seva cançó ve a dir: 

No, res de res, no em penedeixo de res

Ni del bé, que se m’ha fet, ni del mal.

Tot ja m’és ben igual

No, res de res, no me’n penedeixo de res

És tot pagat, escombrat, oblidat.

No m’importa el passat

Amb els meus records, he encès un foc

Les meves penes i els meus plaers

Jo, els he cremat a la foguera

Ja no els necessito per a res, 

Per què recordar temps passats, són oblidats tant pel bé o, com pel mal. El futur és intangible, no el podem abastar amb les mans. El present és viu, només l’instant del bategar el cor per la fugissera il·lusió diària. 

Miquel Pujol Mur