Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 2 de febrer del 2024

LLIGAR PARAULES

 La prova era d'unes paraules escriure una historia. La meva ocurrència va ser fer una mena de vers, sense rimar, però posant totes les paraules . Ja em perdonareu els amants de la poesia.


Paraules: A ulls clucs,   Moixó,    Encoratjar,   Pel cap baix,   De franc.


Sento el camí sota els meus peus,

la pluja, fa temps que manca,

però camino sense parar-me,

com un moixó, cercant parella.

 

A ulls clucs, endevino els arbres

del meu voltant, pins i alzines,

també, algun amagat xaragall,

sota el  marge fosc de la vorera.

 

Encoratjat supero la pujada

Albiro la llunyania del meu destí

Pel cap baix, dues o tres hores

La felicitat, no és pas de franc.

 

Miquel Pujol Mur