Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


diumenge, 15 de setembre del 2013

CARTA D’AMOR

Estimada, 

Quins records em porta el lleuger perfum que encara aromatitza el mocador que em vas donar a  l’acomiadar-nos a l’aeroport. 

La meva visita a aquest país, treball sempre treball, em ve marcada per la manca de la teva presència. 

Cada matí al despertar el primer que faig es girar-me cap el cantó on reposes habitualment en el nostre llit per gaudir en la meva imaginació de la teva imatge quan encara dorms i sobtadament sento l’enyor de la solitud. 

Llavors agafo el mocador com si fos la relíquia d’un sant i l’oloro, a més davant meu tinc la teva fotografia, això és la cosa que em dona força per començar el dia i complir el temps de treball acordat. 

Tinc assenyalades les dades que van passant, diria que no sols marco els dies, sinó, fins i tot, les hores i els minuts que ens distancien. 

Amb amor i desitjant gaudir de tu, de la teva presència, dels teus ulls, del teu tacte, del teu olor, de tu en fi. 

El teu... 
 

 

 

Miquel Pujol Mur