Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 6 de març del 2020

FRASES, MOLTES FRASES IMPOSADES

Embolicar la troca -Enraonar més que un sac d'Anous -Fer el papallona -Fer els ulls grossos - Fer figa -No em cap a la barretina - Per quin set sous -Veureu's les orelles.

Per quins set sous no para de xerrar la Isabel. Sí, sí, d’enraonar més que un sac de nous. Ja sé que a aquesta mossa no li puc dir res- Us preguntareu per què i us ho diré en tota confiança l’estimo. Però ella no para de fer la papallona al voltant de l’Isidret.

Jo prefereixo fer els ulls grossos. No vull embolicar la troca. Sé que el camí s’ha de fer amb tranquil·litat i suaument. No vull fer cap moviment que pugui donar peu a una espantadissa. Desprès he de cercar el punt d’inflexió per mostrar-li el meu amor. Mentrestant anar segant l’herba a l’Isidret fins que faci figa.   

No em cap a la barretina  l’amor vers ell que la noia sembla que té. Si el mosso no s’acaba de veure’s les orelles de tant cap de suro com és. Jo fa temps hagués caigut al peus de la noia que em té el cor robat.

Ben pensat potser el que vol és engelosir-me. Així faci el primer pas i em declari d’una vegada.

Miquel Pujol Mur