Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dissabte, 24 d’agost del 2013

EL CAGANER.

Sóc assegut al costat del Pere davant de la petita foguera. La nit és freda i la fina lona de la tenda de campanya no presagia una nit agradable. La màrfega prima i de palla tampoc augura cap comoditat.

El fred del terra travessa la petita manta on sóc assegut. Quina gelada nit de Nadal m’espera.

Per què he acceptat aquesta idea de venir a fer un campament de muntanya la setmana de Nadal. 

A més el dinar d’aquest migdia en rebota dins l’estomac. Eren prou bones aquestes faves asturianes. També és veu que el xoriço era del picants. I la cansalada.

Oh, la cansalada!!! I l’orella de porc, ostres!!! Què n’era de bona i cruixent. Ho he devorat amb total fruïció, millor dits m’he llepat els dits i he passat la llengua  pels llavis fins a treure gust a la més petita engruna saborosa.

Però ara se'm caragola la panxa, sento pujar la bilis pel tub digestiu fins a la gola. Ai!!! Els meus budells no aguanten més...
¾    Pere, haig de fer una necessitat.
¾    Bé- em contesta- Ves-hi, ja tu noto. La favada? No.
¾    Malparit! – penso mentre corro rere unes mates. Si sabessis el meu mal de panxa.
¾    Estic fotut, quasi no puc córrer.  Quan arribo a la primera bardissa em baixo de presa els pantalons i quasi ensenyo el cul a tots. Si em veies la mare! Ei! Que fa el Pere. Veig que agafa la càmera i quan encara em penja el botifarró em fotografia amb els pantalons avall i el cul a l’aire.
¾    Mal amic- penso altre cop, ara em posarà a la cartellera del club o ho penjarà a internet i al veure-ho la gent dirà.

Guaita el caganer del Ferran.  


Miquel Pujol Mur