Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


dijous, 14 de febrer del 2013

LA TARDA



Tardes, temps de tardor, de quina tardor hem d’enraonar? La tardor com un cicle de l’any? La tardor de la memòria? La tardor de l’edat? La tardor de l’esperit? O la tardor de la carn, millor dit la tardor del desig?
 
Tardes suaus quan a la tardor s’amaga el sol en el cel per l’horitzó.
 
Tarda discutida amb el propi jo quan la memòria no recorda aquells fets passats, llunyans o propers. Discutim amb nosaltres mateixos i el nostre cervell.

Tardor de l’esperit decebut per les notícies que enfonsen les idees formades des de petit. Corrupteles, escàndols financers o sexuals.

Veure que som en un món on el déu diner mana damunt l’honestedat.   

Tardor de la carn quan el camí es comença a fer feixuc. Quan la meta és simplement anar i se’ns fa lluny i la pujada llarga.

I la darrere tardor d’avui quan el desig es fon i allò que ens enaltia ja no té més valor que una simple carícia com una estreta de mans.

Tardor un camí cap a l’hivern. Arbres grocs i vermells mostren la darrere caiguda de les fulles. Els cabell blancs mostren també l’arribada de la tardor de la vida.

Miquel Pujol Mur                                                     
Berga, 18/10/2010.