Què és això, companys, que és això? Trobareu
estranyes les meves paraules ja que sabeu que no sóc precisament un melòman.
Ara us exposaré la qüestió. Estava assentat
davant del televisor amb el meu fill de 6 anys i vèiem un programa en horari
infantil de tarda. Hi apareixien pallassos i la mainada cantava i reia.
De sobte, es talla la representació, surt
una parella jove, una noia i un noi, encara bo, que simulen fer l’acte amorós.
Canvia la imatge i apareix a la pantalla un fotograma d’una habitual marca de
preservatius.
Paraules del meu fill:
¾
Papa,
vull que em compris globus d’aquesta marca i forma. Són molt chulis.
La cara em va canviar de color, de cop vaig
enrojolar-me.
Com és possible que hagi tal manca de cura
en la programació infantil.
Malgrat que aquest producte sigui un
element habitual i necesari en les relacions humanes?
Per tant demano el vostre suport a la
campanya endegada per l’opinió pública.
Hem d’aconseguir que els mandataris de la
televisió, siguin del caire que siguin, i els seus subordinats facin una anàlisi
detallada, no solament de la programació, sinó també del contingut dels anuncis
que s’emetran.
Envieu-nos les vostres cartes per a reforçar
la meva queixa.
Miquel Pujol Mur.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada