Després d’una i mil proves amb blogs compartits amb excel·lents companys/es m’he decidit a la meva joventut acumulada – expressió escoltada darrerament- a publicar aquest blog.
Si les meves frases acompanyades de les fotografies de la M. Rosa, la meva parella, us són grates ambdós ens trobarem satisfets de què la nostra modesta tasca sigui del vostre interès.


divendres, 18 d’octubre del 2013

CARTA D’UN PARE CONSTERNAT.

QUÈ ÈS AIXÒ?

Què és això, companys, que és això? Trobareu estranyes les meves paraules ja que sabeu que no sóc precisament un melòman.

Ara us exposaré la qüestió. Estava assentat davant del televisor amb el meu fill de 6 anys i vèiem un programa en horari infantil de tarda. Hi apareixien pallassos i la mainada cantava i reia. 

De sobte, es talla la representació, surt una parella jove, una noia i un noi, encara bo, que simulen fer l’acte amorós. Canvia la imatge i apareix a la pantalla un fotograma d’una habitual marca de preservatius.

Paraules del meu fill:
¾    Papa, vull que em compris globus d’aquesta marca i forma. Són molt chulis. 

La cara em va canviar de color, de cop vaig enrojolar-me. 

Com és possible que hagi tal manca de cura en la programació infantil.  

Malgrat que aquest producte sigui un element habitual i necesari en les relacions humanes? 

Per tant demano el vostre suport a la campanya endegada per l’opinió pública.  

Hem d’aconseguir que els mandataris de la televisió, siguin del caire que siguin,  i els seus subordinats facin una anàlisi detallada, no solament de la programació, sinó també del contingut dels anuncis que s’emetran.  

Envieu-nos les vostres cartes per a reforçar la meva queixa.   

Miquel Pujol  Mur.